درباره پروژه

طراحی موشن گرافیک یا ویدیو پرزنت سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی کشور که توسط استودیوی تخصصی طراحی ارائه پرزنتا اجرا شده است.
همانطور که از نام سازمان جهاد دانشگاهی کشور پیداست این سازمان عهده‌دار و متولی فعالیت‌های قرآنی و ترویج و تبلیغ متون دینی و معارف اسلامی است که از سال ۱۳۸۰ پس از تصویب هیأت امنای جهاد دانشگاهی فعالیت خود را آغاز کرده است.
در این پروژه سازمان قرآنی برای اینکه بتواند خود و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد را معرفی کند نیاز به یک فایل ارائه داشت همچنین با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این سازمان مهمان‌هایی از وزارت‌خانه‌ها و ارگان‌های مختلف دیگری دارد که نیاز است تا علاوه بر معرفی کلی، مهمانان را برای بازدید میدانی به واحدهای موجود در این سازمان مانند خبرگزاری ایکنا، استودیوی مبین و… برده و هر بخش را بصورت مجزا معرفی کنند تیم پرزنتا با توجه به مشخص شدن نیازهای کارفرما، پیشنهاد خدمت ویدیو پرزنت یا موشن گرافیک خود را داد تا بوسیله‌ی آن بتوانند به راحتی معرفی کلی از سازمان خود داشته باشند و علاوه بر آن با گرفتن تصاویر و فیلم‌ از بخش‌های مختلف و استفاده در ویدیو، مهمانان را با واحدهای مختلف آشنا کنند و دیگر نیازی به بازدید میدانی نباشد. همچنین مزیت دیگر استفاده از ویدیو پرزنت و موشن گرافیک این است که امکان نمایش آن در نمایشگاه قرآن و یا همایش‌های مختلفی که سازمان قرآنی جهاد دانشگاهیان کشور در آن شرکت می‌کند وجود دارد و بوسیله آن می‌توانند مخاطبین بیشتری را با این سازمان آشنا کنند.
چالش اصلی تیم پرزنتا در این پروژه زمان طولانی ۱۱ دقیقه‌ای معرفی سازمان قرآنی بود که می‌بایست بوسیله‌ی تکنیک‌های مختلف طراحی از خستگی و یکنواختی موشن گرافیک برای مخاطب کاسته می‌شد همچنین مجددا برای جلوگیری از یکنواختی از نریشن استفاده شد تا بوسیله‌ی آن یکسان سازی در روایت صورت گیرد و حس داستان گونه‌ای به ویدیوی معرفی داده شود و موجب جذابیت آن گردد.
تیم طراحی جهت پیاده‌سازی این پروژه از مجموعه‌ نرم افزارهای طراحی، گرافیک و تدوین استفاده کرده است و سعی کرده است در طرح از سبک و المان‌های ایرانی-اسلامی استفاده شود تا نیاز و رضایت کارفرما حاصل گردد.

کارفرما
سازمان قرآنی جهاد دانشگاهیان کشور

زمان اجرا
آذر ماه ۱۳۹۷

نوع پروژه
ویدیو پرزنت

من هم به طراحی ارائه نیاز دارم